Звіт проведення виробничого навчання в групі 17
24 березня пройшов онлайн урок виробничого навчання у групі 17 (перший курс) з теми «Операції за вкладами. Розрахунок відсотків за депозитом». Майстри виробничого навчання пояснили алгоритм розрахунків, відповіли на запитання учнів, визначили термін виконання роботи. Завдання, розподіл учнів за варіантами та приклади розрахунків розміщені на платформі Moodle.
31 березня пройшов онлайн урок виробничого навчання у групі 17 (перший курс) з теми «Порядок закриття рахунків клієнтів». Майстри виробничого навчання ознайомили здобувачів освіти з нормативно-правовими документами, пояснили правила заповнення документів,відповіли на запитання учнів, визначили термін виконання роботи. Завдання, Інструкція про порядок відкриття і закриття рахунків клієнтів банків, зразок заяви на закриття рахунку та презентація до уроку розміщені на платформі Moodle.
07 квітня пройшов онлайн урок виробничого навчання у групі 17 (перший курс) з теми «Засвоєння прийомів заповнення та реєстрації операцій за вкладами у операційному щоденнику». Майстри виробничого навчання ознайомили здобувачів освіти пояснили правила заповнення операційного щоденника, надали рекомендації по виконанню завдання, відповіли на запитання учнів, визначили термін виконання роботи. Інструкційні рекомендації та Завдання розміщені на платформі Moodle.
14 квітня проведено онлайн урок виробничого навчання у групі 17 (перший курс) з теми «Оформлення заяви на переказ готівки». Майстер виробничого навчанняСвітлана Коваль пояснила правила заповнення заяви на переказ готівки, надала рекомендації по виконанню завдання, відповіла на запитання учнів, визначила термін виконання роботи. Інструкційні рекомендації та Завдання розміщені на платформі Moodle.
21 квітня проведено онлайн урок виробничого навчання у групі 17 (перший курс) з теми «Оформлення заяви на видачу готівки». Майстер виробничого навчанняСвітлана Коваль пояснила правила заповнення заяви на видачу готівки, надала рекомендації по виконанню завдання, відповіла на запитання учнів, визначила термін виконання роботи. Інструкційні рекомендації та Завдання розміщені на платформі Moodle.