Психолого-педагогічний семінар
19 січня відбувся психолого-педагогічний семінар на тему "Психолого-педагогічні особливості середовища дистанційної освіти" , який провела практичний психолог КПБЛ Валентина Щур (відеоконференція Zoom). Його метою було ознайомити з педагогів з перевагами та недоліками, викликами дистанційної освіт, розглянут ипроблему формування мотивації самостійної пізнавальної діяльності учнів та розкрити можливості посилення мотиваційного впливу змісту навчання, використувуючи модель американського вченого Джона Келлера. Сенс цієї моделі полягає в послідовності дій: насамперед захопити увагу учня, потім зробити так, щоб він повірив в з начимість процесу навчання, вселити впевненість у власних силах і домогтися задоволення отриманими результатами.